backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van Evelien van Bentum - WaarBenJij.nu backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van Evelien van Bentum - WaarBenJij.nu

backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland

14.05 u - vertrek Schiphol
06.15 u - aankomst Bangkok
08.35 u - vertrek Bangkok
13.05 u - aankomst Taipei
23.50 u - vertrek Taipei
10.25 u - aankomst Brisbane

Door naar het zuiden, dan naar het midden (Alice Springs), misschien nog naar boven (Darwin), vervolgens door naar het westen (Perth) en ten slotte nog Nieuw-Zeeland.

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2013

Ninos de Guatemala!

08 Juni 2013

De allerlaatste dag in Australië!

31 Mei 2013

grotten, Mount Doome en de gletsjerhike

04 Mei 2013

kamperen, watercrocodillen en het nieuwe avontuur

11 April 2013

voetballende olifanten, mediteren en de roadtrip
Evelien

Hoi! Ik ben Evelien van Bentum en op dit moment trek ik voor 7 maanden door Australië. Hierna ga ik voor 1 maand naar Nieuw-Zeeland. Daarna kom ik weer terug in Brisbane en trek ik vanuit Brisbane naar Noosa en Fraser Island (maar mijn plan is al meer dan 100 keer veranderd). Veel plezier met het lezen van mijn reisverslagen en laat gerust een reactie achter. Liefs, Evelien Update: Ik ga 6 maanden stagelopen/ vrijwilligerswerk doen in India (Coimbatore) op een straatjongerenproject. Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden!

Actief sinds 26 Aug. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 18672

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 26 Juni 2016

stage in India

28 September 2012 - 09 Juni 2013

backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: