stage in India - Reisverslagen van Evelien van Bentum - WaarBenJij.nu stage in India - Reisverslagen van Evelien van Bentum - WaarBenJij.nu

stage in India

Hallo iedereen!

Vanaf 11 februari ben ik van plan om 6 maanden stage te lopen in Coimbatore (India) met straatkinderenorganisatie SAMEN. Dit ga ik doen samen met Hanneke!

In Coimbatore heeft Don Bosco Anbu Illam (huis van liefde) één jongensproject met twee locaties. Op een van deze projecten wonen ongeveer 100 jongens in de leeftijd van 10 tot 18 jaar. Het andere project ligt aan de andere kant van de stad, midden in de natuur. Hier wonen ongeveer 30 wat jongere jongens in de leeftijd van 2 tot 10 jaar.
Daarnaast zit Childline ook op het terrein van Don Bosco Anbu Illam gevestigd. Het is een organisatie die straatjongens van straat af haalt en weer bij hun ouders brengt, of als dat niet mogelijk is, op een van de projecten van Don Bosco plaatst.

Wat ik als stagiaire/ vrijwilligster daar ga doen, is de structuur aanhouden die zij gewend zijn. Verder ben ik daar voor de jongens om hen een ontspannen tijd te geven en even van hun zorgen te ontlasten. Verder ga ik daar Engelse les geven en activiteiten organiseren. Samen met Hanneke zullen wij op beide projecten bezig zijn.

Ik kijk er echt naar uit en zal jullie zeker op de hoogte houden!

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2016

De kerk, afscheid nemen en de Mount Everest

24 Mei 2016

de psychologe, bezoek en een briesje

09 Mei 2016

Black thunder, beestjes en de Indiase efteling

01 April 2016

220 pannenkoeken, eierlopen en hongerige apen

10 Maart 2016

bootje varen, oergeluiden en de update
Evelien

Hoi! Ik ben Evelien van Bentum en op dit moment trek ik voor 7 maanden door Australië. Hierna ga ik voor 1 maand naar Nieuw-Zeeland. Daarna kom ik weer terug in Brisbane en trek ik vanuit Brisbane naar Noosa en Fraser Island (maar mijn plan is al meer dan 100 keer veranderd). Veel plezier met het lezen van mijn reisverslagen en laat gerust een reactie achter. Liefs, Evelien Update: Ik ga 6 maanden stagelopen/ vrijwilligerswerk doen in India (Coimbatore) op een straatjongerenproject. Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden!

Actief sinds 26 Aug. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 18676

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 26 Juni 2016

stage in India

28 September 2012 - 09 Juni 2013

backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: