een nieuw avontuur - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Evelien Bentum - WaarBenJij.nu een nieuw avontuur - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Evelien Bentum - WaarBenJij.nu

een nieuw avontuur

Blijf op de hoogte en volg Evelien

09 Januari 2016 | Nederland, Eindhoven

Hoi iedereen!

Vanaf 11 februari ben ik van plan om 6 maanden stage te lopen in Coimbatore (India). Dit ga ik doen samen met Hanneke!

In Coimbatore heeft de instelling één jongensproject met twee locaties. Op een van deze projecten wonen ongeveer 100 jongens in de leeftijd van 10 tot 18 jaar. Het andere project ligt aan de andere kant van de stad, midden in de natuur. Hier wonen ongeveer 30 wat jongere jongens in de leeftijd van 2 tot 10 jaar.

Wat ik als stagiaire/ vrijwilligster daar ga doen, is de structuur aanhouden die zij gewend zijn. Verder ben ik daar voor de jongens om hen een ontspannen tijd te geven en even van hun zorgen te ontlasten. Verder ga ik daar Engelse les geven en activiteiten organiseren. Samen met Hanneke zullen wij op beide projecten bezig zijn.

Omdat ik samen met Hanneke niet met lege handen in India wil aankomen, zouden we graag geld op willen halen om daar ter plekke te besteden. Dit kan zijn voor het vernieuwen van materiaal, activiteiten, kleding etc. We kijken op de projecten waar het geld het beste aan kan worden besteed om zo de kwaliteit van leven te verbeteren. Wat zeker is, is dat het geld goed terecht zal komen. Zodra wij ieder 500 euro ophalen zal dit bedrag worden verdubbeld. Er is namelijk een stichting die geld voor de organisatie waarmee wij gaan, beschikbaar heeft gesteld om uit te geven aan straatkinderenprojecten.
Wij hopen dus in ieder geval aan die 500 euro te komen en meer is mooi meegenomen!
Mocht je iets willen doneren (al is het maar een kleine bijdrage!) dan kan dat op het rekeningnummer:
NL86RABO 0137 9121 37 op naam van E.E. VAN BENTUM

Alvast super bedankt en ik zal jullie zeker op de hoogte houden van alle avonturen!

  • 01 Februari 2016 - 01:40

    Isabelle:

    Lieve Evelien,

    Heel goed initiatief hoor en ik maak vandaag geld over naar je rekening. Weet zeker dat het een goede bestemming krijgt.

    Heel veel succes en ook plezier in India.

    liefs, Isabelle & Garry

  • 01 Februari 2016 - 01:40

    Isabelle:

    Lieve Evelien,

    Heel goed initiatief hoor en ik maak vandaag geld over naar je rekening. Weet zeker dat het een goede bestemming krijgt.

    Heel veel succes en ook plezier in India.

    liefs, Isabelle & Garry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Evelien

Hoi! Ik ben Evelien van Bentum en op dit moment trek ik voor 7 maanden door Australië. Hierna ga ik voor 1 maand naar Nieuw-Zeeland. Daarna kom ik weer terug in Brisbane en trek ik vanuit Brisbane naar Noosa en Fraser Island (maar mijn plan is al meer dan 100 keer veranderd). Veel plezier met het lezen van mijn reisverslagen en laat gerust een reactie achter. Liefs, Evelien Update: Ik ga 6 maanden stagelopen/ vrijwilligerswerk doen in India (Coimbatore) op een straatjongerenproject. Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden!

Actief sinds 26 Aug. 2012
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 18681

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 26 Juni 2016

stage in India

28 September 2012 - 09 Juni 2013

backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: